piątek, 12 kwietnia 2013

Rozdział 31


-  Hej tato - przywitałam się
- Witaj córuś. Wszystkiego najlepszego !
- Aaa dziękuje. Opowiadaj co tam u Ciebie.
- Nie najpierw ty
- Nie ty
- No więc. W pracy wszystko świetnie. Wczoraj zamówiłem Ci bilet - odparł
- Jaki bilet, tato ?
- Noo do LA. Samolot jest za dwa dni. - powiedział mój ojciec. Z oczu poleciały mi łzy
- Tato muszę kończyć - rzekłam bo nie chciałam, żeby usłyszał że płacze. Oparłam się o ściane i osunełam się z twarzą w rękach. Zaczełam płakać
-----Nathan-----
Lucy przyjeła moje oświadaczyny. Jestem taki szczęśliwy. Chcę z nią spędzić całe życie.
- Nathan ona coś długo nie wraca. Idź zobacz co tam się dzieje - powiedział Max i zrobiłem tak jak kazał. Poszedłem do sąsiedniego pokoju i zobaczyłem, że Lucy płacze. Kucnąłem obok niej a dziewczyna wtuliła się we mnie. Głaskałem ja po włosach
- Kocie, co się stało ?
- No bo.. - jak widać nie mogła się wysłowić więc to coś poważnego
- Spokojnie - powiedziałem i wziąłem jej twarz w ręcę i otarłem łzy. - spokojnie
- Muszę... muszę wrócić do LA - odparła a mi zrobiło się niedobrze. Jak to ?! Czy nie jest nam dane żyć długo i szczęśliwie ?! Nie jest !?
- Ale czemu ? - zapytałam
- Nathan jest koniec sierpnia. Ja muszę tam wrócić. Nie miałam w planach zakochania się i oświadczyn - powiedziała dziewczyna a ja ją znowy przytuliłem
- Kochanie chodź do pokoju powiemy tylko im co się stało. Razem znajdziemy sposób na to
- Dobrze - powiedziała. Pomogłem jej wstać i poszliśmy do reszty. Objaśniliśmy im ogólnie o co chodzi i ruszyliśmy do sypialni. W niej usiedliśmy na łóżku i zaczęliśmy rozmowę
- Ale musisz wracać - zapytałem
-----Lucy-----
- Nathan. Muszę nie mam innej opcji
-Chyba, że...

Jak myślicie co wymyślił  Nathan ?
Czekam na wasze propozycje ;d
Do piątku :)

21 komentarzy:

  1. Eeee... ;///
    A było tak pięknie, oświadczyny. ;/
    No i coś ty zrobiła, co ?
    Jak ty tak możesz ich rozdzielać. ;(
    Wstydziłabyś się.
    Ale jestem pewna, że Nathan wymyśli coś i będzie dobrze. Ma tak być. ;))
    Super i czekam na następny.
    Weny. ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubie zgadywanek ;c
    Zawsze nie zgaduje, więc nie będę próbować.
    Ale wiadomo, że Nathan coś wymyśli. On zawsze rozwala system...
    A czemu taki krótki się pytam?!
    Czekam na następny i weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia co wymyśli Nathan, ale mam nadzieję, że będą żyć razem długo i szczęśliwie. ♥ Życzę weny i czekam na następny rozdział! :D
    http://lifeisyourstory-thewanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz jestem ciekawa co wymyśli Nathan...pisz szybko;):)
    Weny życzę, i zapraszam na mojego bloga http://thewanted-nathan-opowiadanie.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba, że pojedzie z NIĄ! hahaha :D
    Albo wymyśli jeszcze coś innego, lepszego ;D
    Ma dobry łepek i na pewno coś wykombinuje ;D

    Aleee się stęskniłam za Twoim rozdziałem :<
    Długo kazałaś mi czekać!
    Mam nadzieję, że teraz tego błędu nie popełnisz :D
    Haha, mimo że króciótki, to świetny!
    Tak trzymaj, Słońce!
    Do szybkiego nexta ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaczę, dlaczego no ;_;
    Kurde Nath rusz mózgownicą i serio wpadnij na genialny pomysł bo jak nie to wpierdol będzie i tyle w temacie.
    Pisz szybko, bo chcę wiedzieć :p
    Zapraszam też na nowe opowiadanie :
    http://ta-ktora-nie-ma-wszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. czuję, że Nathan pojedzie z nią i tam zostanie :D
    wohooo! :D
    i bedzie happy end! :D
    i będzie sex.
    i tak się skończy ta histria hahahaha :D
    next please < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah, boski, jak to zwykle u ciebie <33 Chciałam cię poinformować, że blog you-have-to-squeeze-into-your-jeans.blogspot.com jest zmieniony na just-imagine-something.blogspot.com ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa co wymyślą :)
    czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie :)
    czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja :)
    czekam na nowy rozdział !

    OdpowiedzUsuń
  12. Supcio !
    nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie bomba !
    nn :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wystrzałowo jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Twoje opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie !
    nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski rozdziałek :)
    czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  18. Heeeeej :< Leniuszkuuu, gdzie rozdział ? :< Czekam tu i usycham, wiesz? :P :*

    OdpowiedzUsuń