piątek, 8 lutego 2013

Rozdział 22


Zobaczyłam Zayna. Tak tego Zayna. O Jezu... Ross chyba zauważyła moje zmartwienie:
-Wy się chyba znacie
- No tak. - odparłam i poszłam do Zayna, siedział przed telewizorem. Nie zauważył mnie. Kiedy powiedziała cichutko jego imię przestraszył się a kiedy zorientował się że to ja mówie jego twarz przybrała lodowaty wyraz twarzy. - Zayn ja Cie chciałam przeprosić. Wiem że Cię zraniłam. Ale nie chciałam. Naprawdę. Jeśli mi nie przebaczysz to zrozumiem i odejdę. - odparła  i opuściłam głowę. On podniósł ją i spojrzał na mnie
- Spoko Lucy nic sie nie stało. Ja też przepraszam zachowałem się jak wieprz. Nie chciałem. Czemu ty tutaj jesteś.? Co się stało.? - zapytał a ja do niego od razu się przytuliłam i zaczełam płakać.
- No... bo... Nathan... zdradził...- mówiłam przez płacz kiedy usiedliśmy na kanapie.
- Nie martw się nie zasługujesz na niego. Nie jest Ciebie watr - odparła pocieszająco Ross
- Fajnie że tak sądzisz. A wy razem.?- zapytałam.
- No tak. Od niedawna. Lucy słuchaj. Pomieszkaj troche z nami. Widzimy co się stało. Nie masz gdzie mieszkać. Naprawdę. Tylko pod jednym warunkiem. Jak ci trochę przejdziesz opowiesz nam wszystko. Zgoda.?- zapytał Zayn. Cieszę sie że tak szybko mi przebaczył
- Spoko... - odparłam ale w tej chwili zadzwnił mój telefon. Nathan... Byłam na niego wściekła i rzuciłam telefonem o podłogę a zniego wypadła oakrta pamięci i szkiełko pękło
- O Boże.! Coś ty zrobiła.? - odparła Ross
- Przepraszam. Posprzątam. - byłam zła na siebie
- Nie oto chodzi. Twój telefon. Dzwonił on.? - zapytała Ross
- Tak on. A telefon i tak Nathan. Przepraszam ale mogę iść spać.? Jestem zmęczona
- Tak jasne. Jeśli chcesz się umyć to tam jest łazienka- odparł Zayn i pokazał na białe drzwi. - a na górze po prawej twój nowy pokój - powiedział i złożył na ustach Ross gorący pocałunek.
- Dobra. Dziekuję. Nie przeszkadzam - powiedziałam oni tylko zaczeli się śmiać a ja znikłam w łazience. Kiedy się umyłam założyłam swoją bluzkę i poszłam do pokoju. Położyłam się na łóżku przykryłam się i rozmyślałam. Czy Nathan naprawdę mnie kocha.? A jeśli nigdy nie kochał.? A jeśli się pomyliłam.? Co teraz.? Ja go przecież kurwa kocham .! Jak nikogo innego.! Nikogo.! To z nim chciałam przeżyć swój pierwszy raz. A teraz.! Sama nie wiem... Załóżmy, że się pomyliłam, może Nathan już nie przyjmie moich przeprosin.!? Trzeba było odebrać i dać mu się wytłumaczyć.! Co ja najlepszego zrobiłam.!?


Taki jakiś do dupy...
Nie podoba mi się i to wcale...
Ale poczekam na wasze opinie.! ;D
Mam pytanko.? Lubicie Dionne.? Ja jej nie lubie bo: po pierwsze słyszałam, że wyzywa fanów Natha. A po drugie nie pasuje do Sykesa :( Ale skoro Nathan ją lubi...
Na szczęście mam pocieszenie - FERIE xd
Jak będę miała dobry humor i będzie trochę komentarzy dodam wcześniej rozdział ;p
A dla tych dziewczyn co czytają ogromnie podziękowania w w prezencie gif z Nathanem który mnie przeraża ;D

17 komentarzy:

  1. Rozdział super. :)
    Mają się z Nathanem pogodzić.
    Ja też jej nie lubię, ale może z czasem się przyzwyczaję. Mam Taka nadzieję. ;)
    Ja również zaczęłam ferie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ferie, to jest to !
    Rozdział świetny ;d
    Zapraszam do mnie, nowy rozdział :
    http://missyoutw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspanaiały rozdział
    Mam nadzieję że się wszystko ułoży
    Witaj w klubie też nie lubię Dionne

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział
    Mam nadzieję że szybko dodasz następny rozdział
    Też nie lubię Dionne, ale tak od razu trudno mi ją ocenić pojawiła się nawet nie wiem skąd, ale to co już o niej czytałam to mnie jeszcze bardziej wprawia w złość i "nienawiść" do niej. Krótko mówiąc NIE LUBIĘ JEJ I TO BARDZO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny rozdział !
    Ja nawet nie wiem kto to Dionne i chyba nie chcę wiedzieć ;/
    Czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale jak zawsze :)
    czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam cię ;)
    http://opowiadanie-o-the-wanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny rozdział!
    podziwiam Cię za to jak piszesz ;)
    czekam na nn,
    weny ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger Award! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Nadrobiłam czytanie! ;)
      I na nowego też zajrzałam ;)
      Nexta ;D ;*

      Usuń
  10. Boski !
    czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  11. Wystrzałowo !!!
    nn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow !
    mam nadzieję, że sobie wszystko wytłumaczą :)
    czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  13. Cud, miód i orzeszki :D
    czekam na nn z utęsknieniem:)
    Zajebisty !

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdział rozwala system !

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity !
    czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń